Saturday 22 June 2013

Saturday post!

Rozhodla jsem se, že každou sobotu budu věnovat tomu, co jsem přidala za poslední týden. Takové shrnutí, co všechno se nového událo.
Potom jsem vám chtěla navrhnout, jestli má někdo nějaké téma o kterém bych měla napsat, budu ráda, když mi ho pošlete na e-mail, Facebook nebo Twitter.


Ale zpátky k tomu shrnutí. Jelikož jsem se pro to rozhodla teď, tenhle první Satuday post bude o všech předešlých článcích.
Jako první tu bylo Summer full of colours!
Celý fashion world 2013 je ve znamení barev. Neonové, pastelové...prostě barvy. Každý bude mít hned lepší náladu, když si vezme něco barevného.

The right pieces in the closet. J
Co by nemělo chybět v šatníku, abychom byli trendy v roce 2013?

England....Fashion Paradise!
Anglie. Ráj pro eleganci a osobitý styl.

My summer wishes!
Malý seznam přání na letošní léto.

My Looks...
Something what I made.

80's are back!
Mom jeans a scrunchie?
Yes, please! J

Xx

Camili

No comments:

Post a Comment