Thursday 4 July 2013

Fulfilled wishes.

Hi,
Dneska to nebude nic o trendech, protože se toho moc nového nestalo. Každá má nějaké přání, které by si chtěl v brzké době splnit. Nemyslím přání, které se těžko splňují, ale myslím něco co si chcete koupit.
U mě to byla headband s kytičkami. Když jsem byla v Anglii, strašně se mi líbilo, jak je umějí zakomponovat do outfitů.  Pokaždé do svého oblečení vnese kapku romantiky. V Anglii se mi žádná nelíbila, ale měla jsme štěstí na narazila jsme na ní na internetu. Dneska mi přišla, takže jsem jí musela hned vytáhnout.
Jsem jediná, komu přijde super?


A jako další je tu moje dlouholeté přání, které jsem se rozhodla splnit teď. Sice si asi budu muset dát na chvíli s plněním pauzu, ale chtěla jsme si udělat radost.
Objednala jsme si ikonickou Mulberry. Dlouho jsem nad tím přemýšlela a nakonec jsem se rozhodla, že si jí tedy objednám. Rozhodla jsem se pro klasiku a tak jsem sáhla po bayswater.


A co vy a vaše přání?
Jestli máte něco, co by jste si chtěli splnit, tak proč ne? Je léto a prázdniny, takže nejvyšší čas začít s plněním ;)
xx
Camili



No comments:

Post a Comment