Friday 19 July 2013

My Holiday!

Před pár dny jsme vám přidávala článek, o tom, co bych chtěla podniknout tohle léto. Jako vždy se všechno sešlo úplně jinak, takže letos se asi Disneyland nekoná.
Na mém blogu jsem psala, že nechci přidávat jen o modě, ale i něco málo o svém životě. Proto jsem se rozhodla udělat článek co mě příští týden čeká. Rodiče si umí načasovat překvapení, takže oznámení pár dní dopředu je celkem normální.
Dostali jsme na výběr z několika míst, ze kterých jsme vybrali. Nejvíce mě, i zbytek rodiny, nadchlo Toskánsko+pár měst(Verona,Mantova,Pisa)
Nejvíce se ale těším do Verony, kdo by nechtěl navštívit město lásky a Juliin dům. Hrozně mě zajímá ta slavná Juliina zeď. Jsou na ní opravdu milostné vzkazy?
Tím, že tu týden nebudu, nebudu moct nic přidávat, ale myslela jsem ,že bych potom připravila článek o každém městě zvlášť-moda, památky, zajímavosti.

Hope you like it.
xx
Camili

No comments:

Post a Comment