Monday 2 September 2013

Back to school?


It's time to get up ... jo tak když melodii tohohle songu začal hrát můj telefon, myslela jsem, že poletí z okna.
Ono za ty dva měsíce si vážně odvyknete ranní rutině-> vstávat v půl šesté, sprcha,zuby, make-up, snídaně, outfit,...
Neříkám, že to o prázdninách nedělám, ale tak o dvě až tři hodiny později. :D Na první den jsem zvolila něco ze sobotních nákupů. Vsadila jsem na ten krémový top v kombinaci s černými skinny.
K tomu jen velkou Tašku, ze které jsme udělala takový menší ... What is in my school bag?
Všechno je níže v obrázcích.
A jak dopad váš První den? :)


Jako vždycky píšu ... nekoukejte na obličej, ale oblečení.

What is in My Bag?


From Zara.

What is in My Bag?
1.Tangle Teezer Hairbrush
2.Mirror
3.Notebooks
4.Paperclips
5.Ballpoint
6. Anti-bacterial
7.Bobble-botlle
8.Sunglasses
9.Purse - LYDC London
10. Phone with headphones - Bez hudby ani minutu♥
Takové ty věci jako svačina, ... jsme nefotila, protože to je věc kterou každý má rád jinak.

Tenhle hřeben můžu jen doporučit. Je senzační. Vůbec netahá vlasy a krásně rozčeše.

Tuhle ''blbůstku'' v podobě zrcátka jsme objevila na internetu. Objednala jsme si jí, protože je to originální. Nikdo mi nemůže říct půl slova, že mám stejné zrcátko;)

Někdo si může říct, že je to dětinské, ale já preferuji Forever young. Co je špatného na tom, že se někomu libí Minnie?

Paperclips. Jsou nepostradatelnou součástí mé školní výbavy. A navíc, líbí se mi jak jsou barevné.

Kdykoli může vylézt sluníčko, takže brýle nosím pokaždé s sebou. Myslím, že nejsem jediná. :)


Doufám, že se vám líbilo. Budu ráda, když někdo napíšete, co právě Vy nosíte ve svých taškách.
Hope you like it.
Camili

No comments:

Post a Comment