Tuesday, 10 September 2013

Black&white!

Hi everyone,
Venku se nám pěkně začalo kazit počasí, takže myslím, že šortkám, tílkům, croptopům, ... můžeme dát, zase na nějaký čas, sbohem.
Do šatníků zase zařazujeme dlouhé rukávy a teplejší věcičky. Když v létě nevíte co na sebe, tak sáhnete po šortkách s vysokým pasem, croptopu a máte vyhráno, ale když venku prší?

Každé ráno je pro mě dilema. Co si vzít na sebe? přiznejte se, kdo se ráno potýká se stejným problémem.
Pro dnešek jsem zvolila něco v neutrálních barvách.
Vždycky jsem byla spíš na kabelky a tašky, ale nedávno jsme objevila tenhle malý Backpack. Nedalo mi to a musela jsem ho vyzkoušet.
Jediné co bylo na mém outfitu barevné byl Nail-polish. Je to ten, který jsem si dovezla z Prahy. Odstín je sice malinko jiný, ale libí se mi.

Ladí nebo ne? :)





Jacket: Pimkie
Jeans: Mark&Spencer
Top: H&M
Shoes: Lacoste
Backpack: David Moda
Nail-polish: Clarie's
Hope you like it.
Camili





No comments:

Post a Comment