Sunday 22 September 2013

Boyfriend style!

Hi Everyone,
Dnes pro vás mám takový outfit, který by možná ode mě, lidé z mého okolí moc nečekali.
Jsem spíš taková, která vždy sáhne po eleganci, ale tentokrát jsem zkusila něco jiného.

Jediné, co je v dnešním příspěvku nové, jsou vlasy. Potřebovala jsem trošku oživit své.
Odvázala jsem se, a chtěla jsem experimentovat, ale experiment se poněkud obrátil.
Mělo to být světlejší, ale nakonec mi to chytlo do takového hnědého ombré naopak. Zní to nesrozumitelně, co?
V podstatě to mám od světlé hnědé až skoro úplně po úplně hodně tmavě hnědou.
I když představa byla jiná, jsem spokojená. Celkem se mi to libí. Fotografii kazí sluníčko.
A jak si zpestřujete vy už zajetý školní režim? :)



Cardigan - H&M
Top - H&M
Pants - Roxy
Shoes - Deichmann

No comments:

Post a Comment