Tuesday 12 November 2013

December in Paris.

Hey everyone,
Tak jak se máte? Po dlouhé době zase příspěvek. Není to nic s fashion, protože to mám v plánu příště. Můžete se těšit na nailpolish-post.
Dneska se s vámi chci podělit o to jak budu trávit prosinec. Je to sice za dlouho ale jsem z toho nadšená. Ve Francii jsem byla už v létě ale tentokrát to bude jen Paříž a co může být krásnější než Vánoce strávené tam?
Tím že je to město módy tak jsem přemýšlela o nějakém fashion post. Budete chtít?:)
A jaké plány máte vy?
Have a nice day :)
Your C.

4 comments:

  1. Ty pojedeš na Vánoce o Paříže? :O vezmi mě sebou:3:'))
    :DDDDD:)

    ReplyDelete
  2. Jasně. :D Uděláme si tam potom výlet ;) :D

    ReplyDelete
  3. Já chci taky na Vánoce do Paříže!!!! :D Závidím!! ;)

    ReplyDelete
  4. Děkuju, určitě se tam taky někdy podíváš. :)

    ReplyDelete