Saturday 1 March 2014

Outfit for Sunny day.

Dobré ráno,
dnešní outfit je velmi jednoduchý. Počasí nám dělá trošku čáru přes rozpočet, když je v únoru takhle, ale budiž.
Po dlouhé době jsem vytáhla svoje Topshop Dungarre, ke kterému už jsem doladila zbytek.
Tenhle outfit je takový ... malinko jiný ... než jsem zvyklá nosit, ale musím říct, že se mi líbilo mít jednou něco jiného, než eleganci.

Jinak, změnila jsem název Blogu a trošku pozměnila Design. Možná budou změny i v postech, ale to se ještě uvidí. :)
Hezký víkend.
Hope you like it.
Xx
C.
...............................................................................................................................................
Good morning,
Today's outfit is really a simple spring, cause the weather is as in May, not as February.
After a long time I took a Topshop Dungaree and Black.
This outfit is a little different than my previous outfits, which is rather more elegance, but I liked it.
It was like ... day as street dancer ...

Anyway, I made a new things with my blog. Name and Design and maybe will be changes in posts. :)
Have a great weekend.
Hope you like it.
Xx
C.


No comments:

Post a Comment