Wednesday 21 May 2014

iPhone 5s - new love.

Krásný slunečný den,
V dnešní době je prakticky nemožné přežít bez telefonu a myslím, že nemluvím jen za sebe, když řeknu že bez telefonu jsem bezradná. Teď jsem si to na pár dní zkusila a vím, že tohle pro mě opravdu není. :D
Naštěstí teď  už jsem opět dostupná, díky nové lásce. Všichni tvrdí, že Apple je pouze pro '' styl '' a jablíčko, ale já si na něj opravdu zvykla, tudíž jsem měla v novém jasno.
 Můžu jen doporučit. A teď otázka pro vás ... kdo rád jablíčka? ;)
Xx
C.
...............................................................................................................................................
Hey everyone,
today's post w\ my new love. It's the best phone what I ever had. Design, function ... In short, everything.
Now I have one question ... who loves Apple ( not as fruit ;) )
Xx
C.






new post will be soon.



1 comment:

  1. Nechceš pak třeba udělat článek o aplikacích, co používáš? :-)
    Já osobně sice po iPhonu nijak neprahnu, ale kdyby se ta možnost nabídla, určitě neváhám :-))

    ReplyDelete