Monday 18 August 2014

Summer favorites

Dobré ráno,
Dnešní post jsem se rozhodla zaměřit na své nejoblíbenější věci léta 2014. 
Bez zbytečného protahování ... Jdeme na to. 
........................................……................................................................................................
Good morning guys,

Today I'm going to do my Summer 2014 favorites ... So let's get do it.




Nails

Takže, jako první se zaměřím na nehty. Nejoblíbenější barvou tohoto léta je rozhodně ,, Malinová červená''

So, the first will be my fav nails colour and it's absolutely this one! ,, raspberry pink'' 

Hair

Vlasy ... jedna z věcí o kterou se opravdu starám. Nebudu se tajit tím, že za přípravky jsem ochotná i připlatit, jen aby to přineslo ovoce. Kerasilk. 
Ve svém kadeřnickém salónu jsem si nechala poradit a domů odešla s novou Zlatou řadou Goldwell Kerasilk. 
Musím říct, že jsem opravdu spokojená a hned po dvou umytí jsem viděla výsledky!

Hair ... one of the things, what I really care about. I'll not conceal the fact that for the Hair - care I'm willing to pay extra just to have the best for my Hair. Kerasilk. 
In his hairdressing salon They gave me a advice and went home with a new series of ''Golden'' Goldwell Kerasilk. 
I must say that I am really happy and now after two washes I saw results!


Music

Nikdy jsem se netajila tím, jak mám kluky ráda a proto jsou i top1 pro léto 2014 se svou deskou Midnight Memories. 

Boys, boys ... My lovely boys. I love their music so it isn't surprising when the album Midnight Memories is the Top1 for me at Summer 2014.


Book

Krásné, uklidňující a naprosto relaxační čtení. 

Simply relaxing reading for a summer days.

Accessories

Fedora ... Koupila jsem ji na začátku léta a od té doby si svůj šatník bez tohoto kousku nedokážu představit. 

Lovely thing at my closet! I love outfits with this hat


Fashion

Pantoflíčky. Prvně jsem myslela že si objednám Birkenstock, ale nakonec jsem se rozhodla počkat a objevila jsem tenhle skvělý pár v H&M. Na léto ideální!

Slippers. At first, I thought that I'll buy Birkenstock, but in the end I decided to wait and I found this great pair at H & M. Perfect for summer!

Beauty

Korres Balzám. Ti, co sledují můj blog viděli příspěvek, kde jsem se ma tuhle značku zaměřila. 
Můžu jen doporučit. Tenhle Balzám nosím prakticky dvacet čtyři hodin u sebe. 

Korres Lip Balm. Those who follow my blog have seen post where I focused for this brand.

I can only recommend it. This balm is absolutely the best.


Health

A nakonec je tu něco pro zdraví. Na začátku léta jsem hledala nějaké tipy na detox organismu a proto jsem vyzkoušela okurkovo-citronovou limonádu. 
Od té doby jí pijí každý den a opravdu pomáhá.

And finally, there's something for health. At the beginning of the summer I was looking for some tips to detox the body and so I tried cucumber-lemon soda. 
Since then drink it every day and really helps.





No comments:

Post a Comment