Saturday 20 September 2014

New bag

Krásné odpoledne,

V dnešním postu bych vám ráda ukázala svou novou kabelku (zase) a k ní i několik outfitů.
Samotnou jsem překvapila, když jsem místo klasické černé, sáhla po modré barvě ... lépe řečeno po 'Slate blue'. Má metalický vzhled, tudíž v každém světle vypadá trošku jinak.
Nikdy jsem nebyla na barevné kabelky, protože mi připadaly velmi laciné a pouťové, ale v poslední, době, kdy je vidím na týdnech mody jsem jim přišla na chuť.
Budu ráda za váš názor, jak už na uběhlé týdny mody a nebo právě na můj nový kousek. ;)

xx
C.
................................................................................................................................................................
Good afternoon,

Today I'm going to show you my new bag(again) and few outfits.
Surprisingly it isn't classic black, but the blue ... or rather the 'Slate Blue'. It has a metallic appearance, so at light looks a bit different.
I've never been on a colorful bag, as it seems very cheap, but at last, when I saw them at fashion weeks, I started to thinking about them like the fashion accessory.
I will be grateful for your opinion, for this little Slate blue cuttie or about fashion weeks. Do you like a new trends?

xx
C.








No comments:

Post a Comment