Monday 24 November 2014

Knitted vest

Krásné pondělní ráno!
Tentokrát, mě počasí zastihlo nepřipravenou a já si vyjela do školy bez deštníku. Po dlouhé době jsem v Praze zažila opravdu hnusné počasí, ve kterém se mi nechtělo ani fotit venku a tak jsem se rozhodla sobotní outfit vyfotit pěkně v teple. Pletená vesta Quiksilver se můj každoroční zimní společník už několik let a letos tomu nebude jinak. :-)
(vesta - Quiksilver, jeansy - M&S, Top - Zara, Kabelka - Mango, Boots - Rag&Bone, Bunda - H&M)

Xx
K.



Beautiful Monday morning !
This time , the weather caught me unprepared. I was in Prague at school, of course I hadn't my umbrella and whole week was raining. :D After a long time I experienced in Prague a really nasty weather , so I didn't want to take pictures outside. So I decided to take pictures of Saturday's outfit inside. This Quiksilver knitted vest is my winter-friend for many years and this year it won't be different.
(Vest - Quiksilver, Jeans - M&S, Top - Zara, Bag - Mango, Boots - Rag&Bone, Jacket - H&M)

Xx
K.


No comments:

Post a Comment