Friday 26 December 2014

Christmas Eve #1

Krásný 26. prosinec!
Doufám, že jste si všichni užili krásný Štědrý Den a teď si už jen užíváte prázdnin! :-) Spoustu
bloggerů\vloggerů dělá mezi svátky post o dárcích a tak s ním přicházím i já.
Nefotila jsem úplně všechno, ale to, které mě opravdu potěšilo ano. (Samozřejmě, že mě potěšilo všechno, ale kalhotky opravdu fotit nebudu. :D )
Ale už dost povídání, jelikož mě večer čeká ''druhý Štědrý den'', dneska přidám jen první část a to ostatní nejspíš v příštím týdnu. :-)

Xx
K.



Happy 26th December! I hope that everyone had an amazing Christmas Eve\morning and now have some holiday free time. :-) Today I gonna show you #1 part of my Christmas presents, because today I have ''second Christmas Eve'', so another present will be next week, maybe. :-)

Xx
K.
Ježíšek ví, že jsem svetrová! \ Santa knows, that I'm sweater-lover!
1. Secret from Santa ( Don't know brand)
2.NEXT
3. TOPSHOP
4. Secret from Santa ( Don't know brand)
Dear Diary ...
PANDORA - ten, kdo sleduje i můj IG ví, jak moc mám ráda psy a kord toho svého. Jiné srdíčko, bych ani mít nemohla. ;) \ A little memory for my Little Finnie (on my IG)
YOU&I - není nad to, když vaše oblíbená kapela umí udělat i parfém, který opravdu voní!
 \ Amazing boys, Amazing Fragrance!
On The Road Again Tour - co dodat?
\ Awww ... so excited, about seeing boys again!

No comments:

Post a Comment