Sunday, 7 December 2014

Gifts Guide.

Krásné pondělí,

vím, že pondělky jsou outfitové, ale jelikož jsem poslední dva týdny na antibiotikách, nikde jsem nebyla a jít jen tak fotit se mi opravdu nechtělo.
Nicméně, myslím si že když dnes udělám Gifts Guide, nikdo se nebude zlobit. Přiznejte se, kdo nechává dárky na poslední chvíli a potom nestíhá?  :D 

PS: Jelikož jsou už vánoce za dveřmi, volila jsem dárky, které seženete v každém obchodním centru! 

Xx
K.


Hello everyone,

I'm so sorry but today I haven't the outfit, cause I'm still ill. My ears are still not better so I'm just at home. 
Anyway, I hope that you'll like it today's gifts guide. :-)

Xx
K.


For HER

Pro kamarádku, mamku, babičku, tetu ... pro kohokoliv.
Jsem si jistá, že takový to dárkem nikdy nikoho neurazíte.
Kosmetika, diář, svíčky či doplňky. Simple and efective.

For HIM

A teď je tady těžší úkol. Já osobně pro muže neumím nakupovat. Nebo spíš vymyslet, co jim koupit ... No snad letos obstojím. Pár tipů i pro ně! 

No comments:

Post a Comment