Sunday 18 January 2015

HAIR: Homemade mask.

Krásné ráno,

dneska jsem se rozhodla zaměřit na vlasy. Ty, kteří mě už znají ví, že vlasy jsou pro mě všechno a stále se snažím o ně pečovat. Vyzkoušela jsem toho už moc, ale nejvíc se mi osvědčila věc, kterou si bez problému vyrobíte doma! :)



Hello everyone,
Today I'll show you my homemade Hair mask! :) Hope you like it! 

Postup není nijak složitý! Banán ( doporučuju hodně rozmačkat!!!) smícháme s jogurtem a žloutkem ( bílek se vám ve vlasech uvaří - nic příjemného :D).
Naplácáte na suché vlasy a obmotáte folií. Doporučuju to ještě zabalit do ručníku, nebo do turbanu ( já používám turban,který mám z PRIMARK )

Nechte to tam takových 25-30 minut a potom umyjte ( UPOZORŇUJU  trvá to dost dlouho, banán se vymývá těžko, ale výsledek stojí za to) :)

Xx
K.


The process isn't complicated! Banana (I recommend a bit more crush it !!!) mixed with yogurt and egg yolk (albumen will be cook, when you'll wash your hair - not pretty :D).
Put this mask on dry hair and wrap it with foil. I recommend it even wrap with the towel turban (I use a turban that I have from Primark)
Leave it there those 25-30 minutes and then wash (WARNING - is really difficult to take away a banana from your hair , but the result is worth it) :)

Xx
K.

No comments:

Post a Comment