Monday 5 January 2015

Tturtleneck & Knee boots.

Krásné pondělní ráno,

první o co bych vás chtěla poprosit ... nekoukejte na obličej a když už, tak si ho nevšímejte. Před Vánoci jsem prodělala menší chirurgický zákrok, takže jsem byla vděčná, když mi Ježíšek nadělil rolák. Kdo sleduje můj blog už delší domu ví, že v mém šatníku je oblečení více méně jen ze Zara, Topshop a Next. Nijak tomu není a u tohoto svetru. Myslím, že ho nemusím ani nijak zvlášť popisovat .. je naprosto úžasnej.
K němu jsem po hodně dlouhé době vytáhla kozačky, které jsem koupila před dvěma lety a měla je na sobě snad jen dvakrát ... to je to nerozhodné nakupování! :D
Xx
K.



Good morning everyone,

First, what I want to say ... please, don't look at my face! Before the Christmas Eve a must to go for minor surgery, so my face is a bit blue, green, yelow and purple. Amazing! That was the reason why I took this incredible Turtleneck from Topshop. I can't say nothing else then ... the most cozy turtleneck!
I took my knee boots and they are amazing as well. I bought them a two eyars ago and I wore them about twice. :D 


Xx
K.







No comments:

Post a Comment