Sunday 1 February 2015

lol ur not harry styles HOODIE

Krásné ráno,
Chřipku se ni ještě nepodařilo porazit ale dnešní outfit s novou mikinou vám ukázat musím! :-) Pořídila jsem jí přes shirtinator.cz, odkud už mám kousků několik.
Hodně z vás ví, že jsem velký fanda One Direction a podle mikiny určitě poznáte, kdo je pro mně ten nej. 
Prvně jsem chtěla Šedou, kterou neměly a tak jsem sáhla po téhle vínové bílé. Až když přišla domů jsem zjistila, že je mnohem lepší, protože jak můžete vidět ... skvěle se hodí k těmhle converse na které jsem úplně zapomněla!

Xx
K.



Good morning everyone,
I'm still sick, but I must to show  you my new hoodie! I'm absolutely in love with it. So i just want to know one thing ... is here some other future Mrs. Styles? ;-) 

xx
K.

Ps: jsem pořád nemocná a tak omluvte obličej, vlasy a asi celkově včechno, krom mikiny samozřejmě.





1 comment:

  1. Ta mikča je fakt boží :))
    www.crazy-teenagegirl.blogspot.cz

    ReplyDelete