Tuesday 10 February 2015

Valentine's day tips!

Krásné ráno,

vím že Valentýn je až v sobotu, ale přidávat tipy den předem mi přijde moc narychlo a tak jsem se rozhodla dnešní středeční inspiraci věnovat právě svátku zamilovaných. Jelikož jsem single, Valentýn opravdu neřeším ale jistě se najde spoustu lidí, kteří nějaké ty tipy uvítají.

Xx
K.



Good morning everyone,

today I'll show you some tips for Valentine's day. Are you looking forward to this day?  Hope you like it! 

Xx
K.


Gifts in Jar - takovýhle tip dárku mi přijde naprosto perfektní a to nejen na Valentýna. Může tam dát cokoliv chcete a tím dárek udělat velmi osobní.
Victoria's secret - letošní 'valentýnská' kampaň se VS opravdu vyvedla. Najdete tam od extra sexy kousků po ty extra pohodlné kousky a to vše s romantickou tématikou.
Růže - co víc dodat?
LUSH - nevím proč, ale Lush mám prostě spojený s romantikou a relaxem. S takovou BathBomb si totiž můžete Valentýna užít i jako single. Jistě mi dáte za pravdu ... není nad relaxační koupel!
Valentine's snack - je spoustu DIY, ale já osobně doporučuju LaurDIY, její videa jsou naprosto senzační.

2 comments:

  1. Krásné tipy :) Já letos koupila čaje a porcelánovou čajovou soupravu :)

    www.suzieway.blogspot.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já ještě nekoupila a asi už ani nekoupím nic. :D Nemám pro koho.

      Delete