Sunday 22 March 2015

Something new, something ...


Krásné ráno,
možná se vám bude zdát už jako opravdový šílenec, ale s tím nic neudělám. :) Nicméně, dnešní post je opět NEW-IN a opět něco kolem O bag. Minulý pátek jsem vyrazila do Prahy, kde jsem měla nějaké návštěvy po doktorech a pro zlepšení nálady jsem zašla do krámu s O bags, který je jediný v ČR.  Neměla jsem náladu na nákupy, ale jak vidíte, neodolala jsem.
A teď je tu otázka ... co jsem koupila?  
Xx
K.


Good morning,
today I'm here with NEW-IN with O bag, again. I know, I know ... I'm crazy, but as sings Cheryl Cole... 
don't care, And it feels so f*cking good to say I swear, That I don't care... :) 
Now I have one question ... What do you think, that I bought?  
Xx
K.






2 comments:

  1. Ta fotka, to jsou tvoje tašky? Nebo... nějak tento 'článek' nechápu.

    www.empty--island.blog.cz

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne, ne, ne! :D to je focené v butiku ... Moje je jen tak nahoře. ;)

      Delete