Tuesday 7 April 2015

Casual stripes.


Krásné Velikonoční pondělí,
dnešní outfit jsem fotila ve čtvrtek při odchodu z práce. Jelikož jsem končila kolem sedmé, světlo už není nejlepší, ale i tak snad uvidíte ;)  Když mám pracovní den, většinou vstávám kolem šesté, tudíž většinou sáhnu opravdu po něčem pohodlném a v práci se převléknu do ... řekněme elegantnějšího stylu. 
Každopádně opravdu ráda se potom zpět převléknu do outfitu podobnému tomuhle, jelikož poslední dobou mi casul style víc než vyhovuje. A jak jste na tom se stylem vy? 
Xx
K. 

Happy Easter Monday everyone,
today's outfit I shooted last week (thursday I think) when I was goin' from my job. It was around 7 p.m. so the lights isn't the best ... sorry about that.
Anyway ... when I'm goin' to work, I'm wearing casual clothes, because in work I have another clothes, for changing, because there I need more elegant outfit. After whole day at work, I'm really looking forward for my casual style again!
Xx
K.





(Jeans - EXE, Top - Lerros, Jacket - H&M, Sneakers - Converse, Bag - O bag, Ring - Topshop) 

8 comments:

  1. Veľmi pekný jednoduchý outfit :) Kabelka sa mi veľmi páči, je taká zaujímavá s tými rúčkami:)

    Pozývam ťa na moju !!!Giveaway!!! :)

    ReplyDelete
  2. V jednoduchosti je krása, outfit je podařený. A kabelka oBag je senzační :)

    Jak šetří shopaholici :)

    ReplyDelete
  3. Krásný outfit!:) Na kabelku oBag si už dělám zálusk:D:3
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. :-) Heheh ... já začínám uvažovat o nějaké ... řekněme jarnější barvě, takže taky uvidím. Každopádně zálusk mám na ně každý den ... :D

      Delete
  4. Náhderný outfit :-) Tá kabelka je úplne mega!
    http://stylebymyself.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. O bagy jsou fakt skvělé. :-)

      Delete