Thursday 14 May 2015

Lately Outfits favourites

1. Katie from tomboykc.com / 2. Kenza from kenzas.se / 3. Victoria from imnext.se/victoriatornegren/ / 4. Adriana from fake-leather.com / 5. Meg from styledavenue.com / 6. Aimee from songofstyle.com / 7. Lisa from imnext.se/lisaplace/

Krásné ráno,
dneska pro Vás mám outfity, které se mi na blogerkách líbily nejvíce a budou rozhodně inspirací pro moje budoucí outfity. :) Co na ně říkáte vy? 
Jako první mám Katie. Její styl mám opravdu ráda! Nejvíc se mi na tom líbí, jak z ''ničeho udělá něco velkého'' ... teď to nemyslím nijak ve zlém, ale když se podíváte na její outfity,  přijde mi že tam není nic extra drahého/trendového/z Fashoin weeků ... jsou to pouze normální kousky oblečení, které se najdou ve skříních každé z nás, ale i přes to její styl je naprosto skvělý! Kenza ... myslím že nic dodávat nemusím ... Victoria a její tři barvy ... tahle bloggerka si ve své kariéře ukazuje, že v jednoduchosti je krása a že móda se dá dělat jen s černou, bílou a denimem. Adriana, na tuhle bloggerku jsem narazila před několika týdny a po prohlédnutí několika stránek jsem ji přidala do oblíbených ... kdo hledá něco nového a nezná jí, doporučuju. :) Meg ... tady mám nejspíš stejný komentář jako u Adriany. Nějaký komentář mě uchvátí a jiný zase méně. V případě tohohle, rozhodně palec nahoru. Jako předposlední tu mám Aimee, kterou Vám jistě představovat nemusím ... Song of style je jedna z mých nejoblíbenějších ''písniček'' ;). No a na úplný závěr tu mám Lisu s jejím outfitem. Nejspíš bych si to sama na sebe neoblékla, ale k ní mi to sedí! 


Xx
K.


Good morning,
today I'm here with my latest favourite outfits by fasion famous bloggers (Katie, Kenza, Victoria, Adriana, Meg, Lisa and Aimee). I  think you don't need any long text about that, because the pictures speak for themselves ... 
Hope you like it! 
Xx
K. 

2 comments:

  1. outfity jsou hezké,ale nejvíce se mi líbí asi 3 a 6:3
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    ReplyDelete