Monday 4 May 2015

New Tattoo

Dobré ráno,
dnes pro Vás mám trochu netradiční New-In ... jak už vidíte posle prvního obrázku, nechala jsem se opět "pomalovat", nebo tentokrát spíš popsat. :) Stejně jako minule jsem navštívila Tony Tattoo Studio v Českých Budějovicích a ani tentokrát jsem nebyla zklamaná. Skvělá domluva a hlavně odvedená práce! Prostě a jednoduše bomba. 
Xx
K.
Good morning quys, 
today I'm here with a bit untraditional New-In. I let create new tattoo on my wrist and I'm more than excited about it. 
Xx
K.

16 comments:

  1. Veľmi pekné, také decentné :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! To byla jedna z podmínek ... nic přeplácaného a přehnaného ;)

      Delete
  2. Ja nie som moc milovnik vytetovanych napisov ale hlavne ze sa to paci tebe :) uz by som sa,aj konecne mohla dokopat k dalsiemu tetovaniu.

    ReplyDelete
  3. Krásné, jednoduché!! Moc se mi líbí :)

    ReplyDelete
  4. Krásné!:)
    http://monniegawlasova.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  5. budem sa opakovať ale naozaj veľmi pekné, nič prehnané decentné a svojim spôsobom aj neobvyklé :)
    ZuZu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! :) xx přesně takový to mělo účel.

      Delete
  6. Je to pěkné decentní. Myslím, že k tobě se to hodí. :) Já sem spíše na ty malinko větší. :)

    ReplyDelete