Thursday 11 June 2015

Nails updating

Krásné ráno,
na začátek mám pro vás otázku ... jak často měníte/přelakováváte své nehty? ... 
Důvod mé otázky je jednoduchý, v poslední době pozoruji že své nehtíky předělávám obden ne-li každý den , jelikož nesnáším, když mi chybí byť jen kousek laku, který se odloupl. 
Jsem jediná, nebo se tu najde stejný blázen jako já?
Každopádně tip pro dnešek je následovný ... tmavě šedá s glitterovým proužkem! 
Xx
K.


Good morning everyone,
before I start I've one question ... How often do you make a new nails? ...
The reason ,why I'm asking is simple ... I need to find the same crazy person as me, because I'm making my nails every other day, because I HATE when I have my nail-polish destroyed.
Please tell me that I'm not the only one! :D
Anyway ... the tip for today ... Dark gray and glitter! 
Xx
K. 




4 comments:

  1. Já už teď moc nelakuju, ale dřív jsem si nehty lakovala zhruba obden. Jak se někde kus odloupl, tak jsem to ve škole seškrabala všechno. Jinak laky od UMA ti vyhovují? Co jsem koukala, tak mají krásný odstíny, ale když jsem si jeden koupila, tak bych musela použít tak 10 vrstev, abych toho odstínu dosáhla a ani konzistencí mi nevyhovovaly.
    HollyChicc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem s UMA spokojená. :) tyhle dva byly součástí sady a jak konzistencí tak sytostí jsou fajn. :)

      Delete
  2. Krásné nehty! :)
    Já to měním až když to opravdu nevypadá hezky. Nějaký malý kousek odloupnutého laku neřeším, protože to bych se musela zbláznit, ale pokud už je to hodně špatný, tak to předělám. Nemůžu říct, jak časté to je, protože jde hodně o to, který lak mám zrovna na sobě. Aktuálně už mám třetím dnem stejný a stále to vypadá poměrně dobře, takže to nechám už do konce týdne a klasicky v neděli předělám. :) Většinou to dělám jednou za týden (v neděli) a nebo to v průběhu týdne odlakuji a právě v tu neděli opět nalakuji. :D :)
    Diary of a Girly Things

    ReplyDelete
  3. Tak to tě tedy obdivuji. Já jsem ráda že mi nehty vydrží 3 dny. :D týden je pro mě něco fakt nedosažitelného.

    ReplyDelete