Thursday 27 August 2015

HTW: Bomber jacket from Summer to Fall

Krásné ráno,
dnes pro Vás mám po dlouhé době 'How to wear...''.
Tentokrát jsem vybrala Bomber jacket která mi na přechod z léta na podzim přijde víc jak ideální. Je sice ještě srpen, ale doufám že už se pomalu ale jistě do podzimu přesouváme! 
Velký výběr mají  na ASOS a v Topshop ale najdete je téměř všude - Mango, ZARA, ... takže pokud nemáte rozhodně koukněte. 
Xx
C.

Good morning everyone,
after a long time I'm here with 'How to wear ...''.
This time I chose Bomber jacket, because this I need this jacket in my wardrobe for Summer to Fall transition. I know it's still August, but I hope that the weather will become more and more autumnal! 
If you want to buy Bomber jacket, you have many choices, because in many shops have many different styles and types of Bomber jackets. ASOS, Topshop, Zara, ...  so, go and find the right one for you!
Xx
C.



A na závěr tu mám i trochu pánského stylingu, kde bomber jacket vypadá víc jak skvěle ... 
co takhle COUPLE MATCHING? 

In the end I've here a bit of men's styling, because these outfits with bomber jacket looks soo good! What about COUPLE MATCHING?

pics via pinterest.com

2 comments:

  1. Nikdy mě nijak nezaujala, ale postupem času se mi docela líbí :D :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Já jsem si v ní ze začátku připadala jak Michelin, ale pak jsem si jí taky oblíbila ... Musí se na ní nejspíš zvyknout. Je to něco jiného. Xx :)

      Delete