Thursday 20 August 2015

PANDORA rings

Krásné ráno,
dnes bych vám chtěla ukázat něco, čím jsem si minulý týden opravdu udělala radost! Vyrazila jsem do PANDORA corner v Českých Budějovicích a odcházela s taštičkou. Prstýnky mám jako doplněk snad nejraději, ale jelikož jich nosím hodně, vždy jsem kupovala sady v Zaře nebo v Topshop. Ty se ovšem rychle opotřebují ... Proto jsem se rozhodla pro PANDORA. Náramky i přívěsky si nemohu vynachválit, takže jsem přesvědčena, že ani prstýnky budou i za pár měsíců vypadat jako nové. 
Xx
C. 


Good morning lovelies,
today's I'm gonna show you something what made me happy a few days ago. I went to PANDORA corner in Czech Budweis, and then I arrived to home with little bag with pinkie ribbon.
I bought three rings, which I absolutely adore!
I'm a big fan of rings and and wearing them a lot ... at best ... one finger-one ring. Hehe.
I'm so satisfied with PANDORA bracelets what I have for a few years now, so I decided to buy rings, because I'm more then sure that I''ll satisfied with them too.
Xx
C.




4 comments:

  1. Vypadají skvěle :) taky ráda nosím prstýnky :33

    http://never-say-never-and-never-say-forever.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  2. Su prekrásne! Nemám slov :)

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! xxx Já mám asi největší slabost pro ten midi snake ring! ten je pro mě top.

      Delete