Saturday 26 September 2015

Flirting iPhone cover by CHIARA


Krásné ráno,
Když už flirtující mrknutí neumím, musím ho mít alespoň na telefonu ... hihi. Určitě všichni znáte ''nakupovací absťák'' ... mě postihl před pár dny a po projetí několika e-shopů jsem skončila i Chiary. Přemýšlela jsem o Slip-on, ale nakonec jsem nechtěla riskovat špatnou velikost a tak jsem sáhla po ověřeném doplňku.
Xx
C

Good morning everyone,
because I don't know how to do a flirty blink I need to have a flirty phone cover ... hihi. I think that all of you know ''shopping fever'' when you really need to buy something ... I had it last week so after a few e-shops I stopped at Chiara's. I was thinking about Slip-on but I was afraid about wrong size, so I decided to buy this cover. Looks so gooood and flirty, of course!
Xx
C







No comments:

Post a Comment