Saturday 3 October 2015

Krásné ráno,
tento měsíc byl pro mě dost hektický a tak jsem pomalu ani nezaregistrovala, že nějaké září vůbec je ... nicméně svou TOP5 mám i tak, takže pojďme na to. 
Xx
C

Good morning everyone,
past month was very hectic for me so some days I've no idea that September and autumn is around me ... even thought I was busy I still have my TOP5. Let's  get started, so much things what I want to show you! 
Xx
C



1. FASHION   


Jako první je tady tenhle cardigan, který naprosto zbožňuju. Nejraději bych ho nosila 24/7. Už jednou jste ho v outfitu viděli a myslím že ho brzy uvidíte znovu. 
The first thing what I've here is this cardigan. I ADORE it. I would like to wear it 24/7! Heh. You saw it once in the outfit post and I think that you'll see that soon again. 

2. BEAUTY

Z kosmetiky tenhle měsíc vyhrál primer od AVON. Nádherně kryje a dlouho vydrží. Mě se osvědčil na kruhy pod očima, které jsou po použití hned pryč. Co víc si přát?!
From the cosmetic products I chose this primer by AVON. I like that because it covers well and looks good for a long time. I'm using it for circles under my eyes and every time I'm more than satisfied with the result.

3. ACCESSORIES

Z doplňků jsem byla nerozhodná ... je jich víc, ale jelikož MK crossbody byla minulý měsíc, Superstar jsou takovým ''All the time'' top, tak pro tento měsíc vyhrál cover od Chiary. Psala jsem o něm v samostatném postu. Takže kdo chce vědět víc, koukněte. :) 
From the accessories ... I've more then one, but MK crossbody was TOP for last month, Superstars are ''All the time'' TOP, so this time I'm gonna say that TOP September accessory is this cover by Chiara. I wrote about it here, so if you want to know more, look there. :)

4. STYLE

Pro tenhle měsíc je pro mě absolutním výtězem outfit Seleny, který mě naprosto uchvátil. Jednoduchý, pohodlný, ale hlavně stylový.
This style by Selena is the TOP for this month. Absolutely amazing. Simple, casual but most of all stylish. Simply the best! 

5. RANDOM

Jako poslední tady mám horký tip na na skvělé odpočinkové čtení. FANGIRL. Kdo má rád "nepřehnanou" romantiku, určitě si přijde na své. 
And the last one ... I've here the tip for a amazing book. FANGIRL. Who loves modern romance will love this book! 
pics via google.com

4 comments:

  1. Ten svetr je vážně krásný! :) A na knížku se musím podívat :)

    Simply Janet

    ReplyDelete
    Replies
    1. Určitě koukni! Je opravdu bombastická! :) xx děkuji.

      Delete
  2. Všechny věci jsou boží♥
    Nejvíc mě uchvátil ten svetr a ten obal,to je boží!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji. :) svetr je z Lindex ... Měli ho i ve více barvách. Xx

      Delete