Tuesday 10 November 2015

Winter Coat

Krásné pondělí všem! 
Další nabitý víkend je za mnou ... škola, kurz a dalších milion věcí, huh ... v poslední době bych potřebovala aby den měl minimálně 40 hodin! Naštěstí i když jsem stále ve spěchu, posledních pár týdnů (musím to zaklepat) mám víc jak dobrou náladu.
Dnešní outfit jsem fotila minulý týden, kdy jsem připravovala páteční post HTW
Znáte takové ty řeči, když vy se obléknete (nebo koupíte novou věc) a někdo Vám to jednou větou zkritizuje takovým stylem že Vás znejistí? :D ... Třeba tímhle outfitem jsem si vysloužila větu ... ,, Skvělý ségra, to je nějaký nový trend chodit do města v županu?''... 
Xx
C.

Happy Monday everyone!
Another busy weekend behind me ... school, workshop and another tons of things ... I wish the day that could have more than 40 hours! Fortunately last few weeks I'm in really good mood (thanks god for that!) so I don't care that I've billions things to do.
Today's outfit I shooted last week a few hours before I have prepared Friday's HTW post.
Now, I want to ask you something ... Did you know that kind of stupid questions and critical sentences about your outfits and New-in? :D ... I'm sure you know ... for example here, my brother said ... ,, Ohhh. ''Nice outfit'' sis. It's a new trend to wear a bathrobe to the city?'' ...
Xx
C.








2 comments: