Wednesday 2 December 2015

Bye November ... myslím že k oblíbencům za minulý měsíc žádné povídání psát nemusím, takže pojďme rovnou na TOP5 ... 
Xx
C.

Bye November ... I think it's not necessary to write something here ... let's get straight to my November TOP5 ... 
Xx
C.

1. FASHION

Jako první tu mám tenhle skvělý rolák z Lindexu. Dlouho jsem hledala ten klasický zimní huňatý rolák a konečně se poštěstilo. 
The first what I want to show you is this amazing turtleneck by Lindex. For a long time I was looking for this kind of sweater ... cozy and typical for a winter ... finally I found it. Definitelly my November Fashion Top Piece.

2. BEAUTY

Z kosmetiky jsem vybrala Dermacol Aroma Ritual krém na ruce - Irská káva ... jeho vůně mě upoutala na ''první pohled'' takže jsem zprvu kupovala kvůli vůni ale osvědčil se i po ostatních stránkách, takže určitě doporučuji! 
From cosmetics products I have chosen Dermacol Aroma Ritual hand cream - Irish coffee... the smell ''caught my nose'', so at first I bought because of the smell but it proved to be really good in other respects too, so definitely recommend this cream! 

3. ACCESSORIES

Tady můžu napsat jen jediné ... ♥ Trollbeads společně s Červeným Křížem vytvořili náramek ''With Love''  ... při jeho zakoupení jde celá částka na pomoc!
Here I can't write nothing else then ♥ ... Trollbeads and Red Cross made this bracelet '' With Love'' ... Let's try to make this world a bit happier!

4. STYLE

Největší style inspirací pro tenhle měsíc je rozhodně FIGTNY. Její outfity jsou naprosto boží.
The biggest fashion Ispiration for November definitely was FIGTNY. Hers ourfits are absolutely stunning!

5. RANDOM


A na závěr tu mám (tradičně) jeden z oblíbených Listopadových songů ... Stand By You by Rachel Platten
At the End I've got here one of my favourite song from November ... Stand By You by Rachel Platten

No comments:

Post a Comment