Wednesday 30 December 2015

CASUAL WITH MICHAEL KORS RILEY

Krásné ráno,
dneska mám pro Vás post plný sluníčka ... kdyby nebylo kalendáře a Vánoc vůbec nevěřím že je konec Prosince ... 
Jakmile jsem MK Riley vytáhla z krabice, přeházela jsem do ní všechny věci a nenosím žádnou jinou ... rodiče mě dobře znají a vybrali opravdu dobře! Tenhle post jsem fotila v pondělí - s teplotou, ucpaným nosem a bolestí v krku ... odpoledne jsem ještě šla na zimák, což mě úplně dodělalo ...
Myslela jsem že to přejde, takže jsem včera vyrazila na nové vlasy (už jsem zase potřebovala změnu) ... zlepšení nachlazení se ale nedostavilo, takže dneska to vidím na celý den v posteli s hrnkem čaje a školními skripty.
Xx
C.

Good morning everyone,
today's post is full of sun ... I really can't believe that we're in December (When I'm not thinking about Christmas, pressies, joy, christmas sweets, hot chocolate and more amazing things).
Today I took my new MK Riley for the first photoshooting. I'm absolutely in love with this bag. My parents know me very well so they chose the right bag for me!
I went for this photoshoot on Monday - with temperature, runny nose and Sore throat. In the afternoon I went to the ice rink so you can imagine how I felt in the evening.
Yesterday I felt still sick but I went to the hair salon for a new hair (I really needed something new again) ...
Today I'm still feeling bad (surprisingly) so my today's plan - bed, tea and school notes.
Xx
C.









No comments:

Post a Comment