Saturday 26 December 2015

OVERSIZED COZY VEST

Krásné ráno,
jsem tady se slíbeným postem s vestou z bechick.com. Už na obrázku se mi moc líbila a tak jsem neváhala.
Šedá, oversized a cozy ... co víc si přát. 
V kombinaci s koženou bundičkou, jakýmikoli jeansy a teniskami ... pro mě top. Casual a comfy!
Xx
C.

Good morning everyone,
today I'm here with outfit with vest from bechick.com what I promised to you on Friday. When I saw this vest in the picture I fell in love ... Grey, oversized and cozy ... what else could you wish for?
Combination with leather jacket, jeans and sneakers ... super comfy and casual!
Xx
C.






2 comments:

  1. Ahój, mně osobně se moc nelíbí, je až moc dlouhá, přijde mi, že když neměří člověk 2metry, tak to ty dlouhé věci hrozně zkracujou, kdyby byla trochu nad kolena tak je to lepší :)) http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    ReplyDelete
    Replies
    1. To mi říkalo více lidí. Já mám skoro dva metry takže jsem to nijak neřešila. :D já hlavně miluju jak je pohodlná a huňatá.

      Delete