Monday 4 January 2016

JAZZ PANTS AGAIN

Krásné ráno,
po Vánočním lenošení se opět vracím s klasickým pondělním outfitem ... dnes černá kombinace s novými jazz pants. Jakmile jsem je v Lindexu uviděla, šla jsem rovnou k pokladně! 
Své šedé z H&M nosím opravdu hodně, a tak myslím že černé provedení bude příjemnou změnou. I když jsou fotky plné sluníčka, fotila jsem před hokejovým zápasem na který jsem se šla podívat, takže jsem se musela ''zateplit'' tudíž jsem zvolila černý oversized rolák, kabát, Superstáry a oblíbená crossbody.
Xx
C.

Good morning everyone,
after Christmas ''lazy'' days I'm back with classic Monday outfit post ... today with black combination with new jazz pants. I saw them in Lindex and I'm gonna say it was love at first sight. I've my grey jazz pants by H&M and I'm wearing them quite a lot so I think that these black pants will be a nice change in my outfits.
Even thought photos are full of sun my outfit is pretty warm because I was on my way to Ice-hockey stadion. I chose oversized turtleneck, coat, Superstars and my favourite crossbody.
Xx
C.


 




No comments:

Post a Comment