Sunday 20 March 2016

SPRING IN ATELIER ČARODĚJKA

Krásné ráno,
tak jako každé období, tak i Jaro má své zastoupení v ateliéru Čarodějka a stejně tak jako pokaždé jsem si to nenechala ujít! Sice moc nejsem na jarní barvičky (růžovou, zelenou, žlutou, apod.), takže jsem tentokrát nic nekoupila, ale stejně jsem si celé odpoledne parádně užila. Vyrazila jsem s mamkou a tetou, takže parádní dámská jízda plná jarní inspirace. Tyhle prodejní výstavy mě zkrátka baví - už teď se nemůžu dočkat letní - pokud by jste chtěli vyrazit, koukněte na Facebook nebo na oficiální stránky ateliéru Čarodějka.
Xx
C.

Good morning everyone,
atelier Čarodějka is one of my favourite place in our Country. I told you about Summer and Winter exhibitions (when the Autumn exhibition was I was ill :\) and now I'll tell you about the Spring one, where I was on Saturday. Even thought I'm not a fan of Spring colours (pink, green, yellow, etc.) I enjoyed every second of that afternoon. Amazing time - can't wait for Summer time! I was there with my mom and aunt so it was kind of ''ladies' afternoon'' full of Spring inspiration. If you want to know more about this atelier look at their Facebook or official website.
Xx
C.










2 comments:

  1. A na živo je to ještě lepší! :) jestli máš ráda decor tak Olovnice opravdu stojí za návštěvu. :)

    ReplyDelete