Thursday 3 November 2016

Krásná ráno všem!
Jak jste si užili podzimní prázdniny a Halloween? Vyrazili jste někam? My s rodinou jsme si udělali prodloužený víkend na Vysočině u babičky, u té co často šije ... a taky peče, vaří a vykrmuje nás ... myslím ale, že je to u všech babiček stejné, takže Vám nemusím říkat jak jsem se po příjezdu cítila ... jako koule. :) 
Teď už ale pojďme na TOP5.
Xx
C.

Good morning to all of you! 
How did you enjoy Holidays and Halloween? Did you go somewhere in a mask or were you somewhere during the holidays? Me and my family went to Moravia to visit my Grandma ... that one who is a great dressmaker and also ... a great baker and a great cook  ...  I'm sure you know that so I think that you can imagine how I felt when I came back ... like a big ball! :D For a few days (maybe weeks) I don't want to see any cakes or pies! 
Anyway, let's start talking about my October TOP5! 
Xx
C.


1. FASHION 

Říjnový 'Fashion' kousek byl pro mě jasnou volbou! Do tohohle roláku jsem se zamilovala! Jednoduchý, snadno kombinovatelný, z příjemného materiálu!

 About The most favourite fashion piece I was more than sure this Month. I just fell in love with this turtleneck! Simple, you can make amazing combinations with it and more ... the material is simply amazing! 

2. BEAUTY

Bez čeho si už běžný den, kdy se maluji, nedokážu představit ... bez fixačního spreje! Nikdy jsem ho nepoužívala, protože jsem tomu moc nevěřila ... pak jsem si ale řekla, že bych ho možná vyzkoušet měla a opravdu musím přiznat, že jsem se mýlila! Funguje! Teď používám tenhle od NYX a nemůžu si ho vynachválit. Jaké máte s fixačními spreji zkušenost vy? 

Without what I can't imagine my normal day anymore? Without Make Up Setting Spray! I've never tried that before, because I didn't believe that it actually works, BUT  a month ago I tried that I and I have to say that I was wrong! It works and it's amazing! :) Now I use this one by NYX and it's pretty great so I totally recommended this to you! 

3. ACCESSORIES

Co se týče doplňků, nemohla jsem se rozhodnout který a tak jsem zase vybrala boty.  Není to doplněk jako takový, ale myslím že je použít můžu. :) Chtěla jsem si nějaké šedé koupit a na tyhle jsem narazila v H&M, a tak jsem neváhala a rovnou šla k pokladně. 

About the accessory I didn't chose typical one, because I wanted to show you these boots. I wore them quite often during the October. I wanted to buy some grey pair of boots so when I saw these in H&M I went straight to the cash desk! 

4. STYLE 

via pinterest.com
Jak se Vám líbí kombinace dlouhého svetru s kozačkami nad kolena? :) Mě osobně se líbí moc! 

What do you think about this trend - Long sweater and over the knee boots? :) Personally, I love it! 

5. RANDOM
A jako poslední tu mám snad tu nejoblíbenější věc! Jsem opravdový ''plánovací typ'' jak mě s oblibou doma nazývají a tak jsem dlouho nemohla narazit na diář/plánovač který by mi vyhovoval ... to se ale změnilo v momentě kdy mi dorazil diář DOLLER, který je ještě navíc motivační takže mi práce jde ještě víc od ruky! Součástí je i snář, plno citátů, volné místo na kreslení, spousta místa na poznámky a hlavně spousta místa na sny, plány i přání! 

And the last one ... probably the most favourite thing this month at all! The diary/planner by DOLLER. Simply amazing! Full of quotes, with a lot of place for your dreams, plans and wishes.

4 comments: