Tuesday 28 February 2017


Krásné ráno všem!
Také Vám přijde, že únor utekl strašně rychle? Mě tedy extrémně. Poslední víkend jsem strávila v Rakousku na hokejovém turnaji, který byl naprosto bombový! Dovezli jsme si první místo, ale hlavně spoustu zážitků, takže kdybych měla vybrat TOP moment měsíce, byl by to určitě tenhle víkend! :) Teď už ale pojďme na fashion/beauty topky za únor. 
Užijte si krásný týden.
Xx
C.

Good morning everyone,
isn't it crazy how quickly is this month over? Last weekend of the month I spend in Austria at INternational Girl's ice-hockey Cup and it was absolutely amazing! We won the first place, wich was absoltely incredible but more we have amazing memories from this trip. So if  I have to pick one top moment of this month, it would be definitely this weekend! :) But now, let's talk about fashion/beauty pieces of the month!
Have a great rest of the week!
Xx
C.


1. FASHION

O módním kousku bylo jasno hned ... do tohoto kabátu jsem se zamilovala na první pohled! Je o něco slabší, takže teď ho ještě kombinuji se svetry, ale už se nemůžu dočkat až ho vytáhnu jen s bílou košilí! 

The top fashion piece of the February is definitely this coat from H&M. I simply fall in love with this one. It's not the warmest one so now I love to combine it with sweaters but I can't wait to wear it just with simple white shirt in Spring.

2. BEAUTY

Krémy od AVON mám obecně strašně moc ráda. Je jedno jestli se jedná o tělové mléko, nebo jen krém na ruce ... vždycky jsem nad míru spokojená. Tenhle jsem si oblíbila hlavně pro jeho vůni. Nejraději ho používám před spaním, protože skvěle hydratuje. Jediné malé ''mínus'' - obsahuje třpytky, takže není úplně ideální volbou na denní nošení.

I love  hand creams/body milks by AVON. Every time I'm satisfied with their products. This time I'll show you this body cream which I love to use at home, because it smells amazing and it hydratates your skin perfectly. The only 'minus' is that this cream has glitters in it so it's not the best choice for a normal day. 

3. ACCESSORY

Další jasný favorit! Poslední dárek k mým dvacátým narozeninám je prostřední prstýnek, který mě uchvátil. Mám ráda prstýnky, baví mě jich nosit na prstech hodně a různě je kombinovat.  Tenhle ovšem skoro nesundavám, nosím ho doma a dokonce i při trénincích do hokejových rukavic. 

And now, my new favourite ring! I got (the middle one) it from my Grandma for my 20th B-day and I simply fall in love with it. Normally I love to combine a lot of different rings but in case of this one I don't mind to wear just one on my hand. From time I got it I didn't take it off. I wear it all the time. Even if I'm at home at the weekend or in a hockey gloves during the training. 

4. STYLE

via fight.com//tumblr.com
Touhle outfitovou inspirací se asi netrefím do vkusu všem, ale mě osobně se tahle jednoduchá kombinace hrozně líbí. Víte že FIGTNY outfity se mi moc líbí a tenhle patří k těm, které mě opravdu baví! Co vy na to? 

I know that this fashion inspiration isn't the cup of tea for everyone but I like it. You know that I quite love outfits by FIGTNY and this one is one of my favourite! What do you think about this one? 

5. RANDOM

A to nejlepší na konec! :) Miluju čerstvé květiny a tak jsem se nemohla dočkat až si je zase budu moct takhle kupovat, jak mi to přes zimu chybělo. Nejraději mám já i mamka tulipány, takže jsme opět začali minimálně jednou týdně doma obměňovat barvy kvítků. 

And the best at the end! I love fresh flowers and I missed to have these fresh bouquets in our home during the winter so you can imagine how excited I'm when I can buy my favourite tulips twice a week and change our home a bit! 

2 comments:

  1. Tulipánky miluju, jsou nádherné. :) Chtěla jsem je mít i na zahrádce, ale já trouba jsem je zapomněla zasadit, netušila jsem, že je to nejlepší udělat na podzim.

    blog Days of Daysy

    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Děkuji! :) Nám na zahrádce také kvetou každý rok, ale díky mé mamce ... já v se v těhle věcech také nevyznám...

      Delete