Saturday 8 April 2017

DOUBLE JACKET

Krásné ráno! 
Jak jste si užili (téměř) letní týden, ale hlavně víkend? Já v pátek vytáhla poprvé maxi šaty a v neděli pak i krátké, protože teploty u nás dosahovaly až na krásných 25 stupňů. O víkendu jsem si sluníčka neužila tolik, kolik bych chtěla, protože sobotu jsem trávila v Praze na přednáškách, v neděli jsem pomáhala s turnajem na zimáku a ven jsem se dostala, až odpoledne, kdy jsem si dala opravdu dlouhou procházku. Koleno už mě tolik nebolí, tak jsem mu chtěla dát ''první zátěžový test'' a vyrazila na náš zámek Hluboká, kam chodím strašně ráda. Při té příležitosti jsem pořídila i nové outfitové fotky, které vám ukáži příště. 
Dnes jsem tu ale se slibovanou kombinací dvou bund, kterou jsem si hodně oblíbila nejen takhle k jeanům, ale i přes šaty, když bylo ráno chladněji. Myslím, že je to parádní vrstvení právě do tohohle počasí. Snadno totiž jednu nebo druhou sundáte a máte hned dva různé outfity na celý den. 
Co myslíte? :) 
Užijte si krásný týden.
Xx
C.

Hello everybody,
hope you all doing well! Today I've got here (as I promised last time) ''double jacket'' outfit post. 
I love this combination of these two jackets, especially in this weater when it's cold in the morning but then, in the afternoon it's hot. It's great to wear it with jeans but last week I tried with maxi dress and it looked amazing as well. 
What do you think about it? :)
I wore this outfit to school so I needed something casual and confortable. This is kind of my favourite school outfit. Jeans, basic top, sneakers and big bag! 
Enjoy the week! 
Xx
C.












2 comments:

  1. Outfit je krásný! Těch 25 stupňů ti závidím, já tu mám sotva 14 :D

    ReplyDelete