Wednesday 19 June 2013

England....Fashion Paradise!

Po dlouhé době, zase nějaký příspěvek. Prožila jsem krásný pobyt v Anglii. Od Bristolu až po Londýn. Těšila jsem se tam, protože Londýn a vůbec Anglie patří k mým oblíbeným místům.
Strávila jsem tam několik dní se svými přáteli, které jsme si opravdu užili. Nejen skvělé poznávací výlety, ale hlavně anglická moda a nákupy.




Anglie je domovem mnoha mých oblíbených značek, takže jsem se těšila až doplním svůj šatník nějakými novými kousky, které tady v Česku jsou špatně k dostání.
Přední anglické značky jako Zara, Topshop, Hollister, H&M a další. Upřednostňuji anglickou modu, před ostatními, protože se mi líbí ta elegance a spíš osobitý styl, než být jak přes kopírák.
Tady v Česku mi přijde že se všichni snaží vypadat cool, takže si vezmou skinny, mikinu a skateky. Tohle bylo in před několika lety, ale teď?
Nechci tady nasazovat proti vkusu někoho jiného, je to věc jednotlivce, ale občas by se lidé měli opravdu zamyslet, než si něco bezhlavě oblečou.

Ale zpátky k Anglii. Předposlední den, než jsme letěli domů jsme dostali prostor na Oxford street. Ani jsem nestihla projít celou, takže jsme se zastavila jen tak, kde jsem věděla že dostanu to co chci.
Nejvíce mě ale překvapil Topshop. Třípatrový obchod, kde měli dokonce i doplňky samostatné patro. Co mě ale dostalo nejvíce byl spodní patro, kde byl salon krásy, nehtové studio a tattoo salon. Prostě vše co potřebujete na jednom místě.
Tady jsme toho nakoupila nejvíce, protože ten obchod mám vážně ráda. Tady je malá ochutnávka z mých nákupů:

Tenhle ''kabátek'' je skvělý. Hrozně se mi líbí při kombinaci s černými skinny a  cut out shoes.





 Accessories:
U nich jsem si nebyla jistá, ale hned jak jsme je vyzkoušela jsem věděla, že jsou moje. :)







Tohle jsou takové ty kousky, které se mi vážně líbili a tady v Česku se moc nevidí. Potom už jsem nakupovala pro zbytek rodiny a ještě sobě nějaké věci, které nejsou zas tak modní. Strašně si mi líbilo Onesie. Sice je to kombinéza ale je skvělá na procházky s pejskem. Pohodlná a praktická.
Nechci ale určitě zanedbat Anglii z poznávajícího pohledu. Tady je pár fotek, které si myslím, že Anglii dokonale vystihují.


Bath, nejen krásné středověké lázeňské městečko a domov Jane Austinové, ale ráj pro milovníky nákupů. Bylo tam všechno, co je na Oxford street, ale tady to bylo příjemnější a né tak hektické.



Jedno dopoledne jsme si  udělali čas a navštívili i Tate Modern a prohlédli si moderní umění, které někdy bylo opravdu velmi zajímavé. Velká dřevěná krabice s všemožně otvíranými stranami...odpad? Ou né, moderní umění.



Jeden z večerů jsme strávili na Reggae party.

Bye, bye England!

No comments:

Post a Comment