Wednesday 19 June 2013

My summer wishes!

Po mém návratu z Anglie jsem byla dost překvapená, když jsme v deset hodin přistáli v Praze a všichni chodili v letních outfitech. Dost mě to mrzelo, protože jsme si nakoupila spíš teplejší věci, které asi vytáhnu až na podzim.
Hned druhý den nastalo dilema. Co si vzít, když jsou venku třicítky? Musela jsme do šatníku vnést trochu léta. K mému znepokojení jsme zjistila, že mi toho dost chybí a tak v blízké době bych si chtěla pár  věcí dokoupit.



Maxi šaty- Na léto přímo ideální. Můžou se vzít přes plavky, ale i třeba na večeři. Všechno je jen otázkou doplňků.


Overal-chtěla bych nějaký spíš elegantnější než sportovní, ale zase aby se mohl vzít i na nákupy nebo jen tak do města. Myslím, že tenhle by byl ideální.

Černé Bikini-jednoduché a nadčasové.

Crop tops-Tyhle krátká trička mám strašně ráda, protože se dají použít opravdu ke všemu. Poslední košile doufám přibude do mého šatníku, bohužel jsem ale ještě nenašla tu správnou.




Tričko s potiskem- má stejně jak Cropy  spoustu možností využití. Ti co se oblékají sportovněji ho můžou vzít  k jeansům nebo kraťasům a ti co jsou spíš na elelanci tak k Skater skirt vypadají krásně.
Bílá košile- ta si myslím by neměla chybět v žádném šatníku a kord letos v létě.





No comments:

Post a Comment