Saturday 3 August 2013

France.

Francie...
Je těžké jí s něčím srovnávat, protože jak jsem se stačila přesvědčit je jedinečná. Za ten týden jsem tam zažila tolik věcí, které už asi nikdy nezapomenu.
Splněná přání, nově objevené věci,...
Ale od začátku.
Jak už jsme psala v předchozím příspěvku, nejvíce času jsme strávili v S' Rafael. Krásné městečko, které je plné palem, a na pláži si připadáte, jako na nějakém exotickém ostrově. Všude kam se podíváte jsou palmy.
Měli jsme krásné počasí, takže se to opravdu vydařilo. Tady se asi moc rozepisovat nebudu, protože si všichni dokážete představit pláž. Tady jsme zůstali v podstatě celou dobu, ale ten největší zážitek, byl až poslední den.
 Při zpáteční cestě jsme strávili den v Monacu\ Monte Carlu. Kam jsem se podívala, tak se to hemžilo značkovými butiky. Hermés, Céline, Dior, Chanel,...
Je vidět, že je to opravdu město bohatých. Podívali jsme se ke Casinu a prošli po městě. Je to opravdu moc hezké městečko.


Ale ovšem pro mě osobně byl vrchol návštěva Marinelandu. Ano, nic s modou, ale splnil se mi můj sen. Teď si možná budete myslet, že jsme blázen, ale miluji kosatky. Když jsem byla malá, měla jsem velkou plyšovou a od té doby jsem snila jí vidět. Splnilo se to. Tohle byl opravdu silný zážitek, když jsem jsi uvědomím, že ta velká rybička byla ode mě pouhé tři metry.♥

Hope you like it.
xx
Camili






No comments:

Post a Comment