Monday 5 August 2013

Skater skirt.

Hi,
dneska jsme se rozhodla přidat článek o Skater skirt. Přijdou mi vážně super. Ať už jeansové, pastelová a nebo s kšandami. Tenhle trend s oblíbila nejedna celebrita.
Proč bychom tedy nemohli i my?
 Udělala jsem takový malý průřez, ale neberte to tak, že když jsme v River Island dala pouze s kšandami, že je jinde nemají. Jsou dostání téměř všude, ale já jsme vybrala, které se mi líbili.
 Je to zase volba každého co  jak preferuje.
Tyhle mi přijdou strašně fajn. Trošičku mi připomínají sukně do školních uniforem. Jo, tak takovéhle uniformy by se mi líbili. A co vám? 

Topshop. Vím, že ho přidávám všude, ale ten obchod a jejich styl mám strašně ráda. U nich je to ověřená klasika, která s ničím moc neexperimentovala a tak se drželi pouze jednoduchosti.

Kdo je tu na barvičky? 
Hope you like it.
Xx
Camili

No comments:

Post a Comment