Sunday 24 November 2013

AirMAX Time and Skating.

Ahoj, tak jak si užíváte posledních dní bez sněhu?
Já osobně se nemůžu dočkat až bude všechno bílé. Zimu mám hrozně ráda a to nejen kvůli bruslení, které miluji. Zima je skvělá hlavně na tvoření, co se týče fashion a hlavně všichni příznivci sweater-weather si přijdou na své.
Dnešní post bude malinko sportovnější, než ty předešlé. Před pár dny jsem si koupila AirMAX a ty přímo vyzývají ke sportu. Dnes jsem je vytáhla na Zimní Stadion, kde je sice hned vystřídaly brusle, ale co ... sport jako sport. Bruslení bylo super, celý rok jsem se těšila až si zase obuji brusle a udělám první piruetu.
Kdo to má stejné? :)
Hezký zbytek Neděle.
...............................................................................................................................................
Hey, so how are you enjoying the last days without snow?
I personally can't wait to be all white. I really like the winter, not only because of skating. I don't like it ... I love it. Winter is great especially the creation of fashion and mostly everyone of sweater-weather fans will like it.
Today's post will be a bit sportier than the previous ones. A few days ago I bought a AirMAX those says ... Go and play sports!  Today I take AirMAX to the way at the stadium, where I replaced it with skates, but what ... sport as a sport. Ice skating is the best sport ever and I'm so happy when I can do the first pirouette in the year.
Who has the same and like Skating? :)
Enjoy Sunday.
Xx
C.




No comments:

Post a Comment