Tuesday 21 April 2015

Casual day with destroyed jeans + DIY

Krásné ráno,
dnešní outfit jsem fotila v sobotu, kdy jsem potřebovala využít sluníčka a i když jsem měla spoustu práce, vyrazila jsem ven. 
Tyhle jeansy byly původně úplně basicové z H&M, ale po zákroku nůžek a drátěnky jsem z nich vytvořila tyhle ... krapítek vzdušnější. 

Xx
K.


Good morning everyone,
today's casual outfit I shooted at weekend, when the weather was amazing. I couldn't stay at home when the weather was like this.
Anyway, today I want to show you little DIY, because when I bough this jeans, they were normal basic from H&M. After using scissors and scourer I have created ... these a bit airier jeans.

Xx.
K.


Jak už jsem řekla ... stačí nastříhat podle libosti a chvíli přejíždět drátěnkou :-)
As I said ... just cut like you want to have your jeans and then rip up with scourer for moment :-)

2 comments:

  1. tiez sa chystam jedny sekacove rifle premenit na nieco podobne :)
    http://theraspberrylipstick.blogspot.sk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to se ráda podívám, pokud je dáš na blog. :) xx

      Delete