Friday 17 April 2015

InstaDiary Karlovy Vary

Krásné ráno,
dnes jsem tu se slibovaným postem z Varů. :-) Abych to dlouho neprotahovala, jdeme na to ... 


Good morning everyone,
today I'm here with photos from Karlovy Vary. Hope you like it!  



Nejprve vychválím do nebes ubytování! Hotel Dvorana ... awww, kam se hrabe Pubb. :D Ne, ale teď vážně ... hotel  bylo opravdu úžasné. Moderní, ale svým způsobem luxusní. Krása!!!  


We stayed at hotel Dvorana. Simply amazing. (link is up) 

...................................................................................................................................................................
Jelikož to byl pracovní/poznávací výjezd, měli jsme soukromou prohlídku v hotelu Imperial, kde jsem si připadala spíš jako na zámku. Samozřejmě je to jiný level ubytování, ale za mě pořád vítězí Dvorana. Tohle bylo i na mě moc ''královské''.


We had a private visit at Hotel Imperial, which was amazing too, but for me Dvorana is still the One! 

Pro všechny zážitek, pro mě noční můra ... aneb na střeše Imperial.
...................................................................................................................................................................

Na večeři jsme vyrazili do Becherplatz do pivovaru u Karla IV. Jelikož šlo i o gastro akci, měli jsme předem dané menu, které nám v průběhu večera bylo podáváno. 
Jako předkrm jsme měli salát s kozím sýrem a slaninou.
Polévku dýňovou s houbami.
A jako hlavní chod grilovaný mix s fazolkami a opečeným bramborem. 
Všechno bylo výborné, ale vzhledem k obrovitánským porcím jsme spíš jen ochutnávala. :-) potřebovala jsem aby mi knoflík u kalhot vydržel. :D


In the evening, we went to Becherplatz, where we had a dinner. Such an amazing evening with my collegues, good food and good mood. 
...................................................................................................................................................................

A jako poslední nesmím opomenout nákupy. Myslím že tento měsíc bude víc NEW - IN, protože jsem slyšela že první výplata se má utratit do posledního haléře. Neutratím jí rozhodně celou ale alespoň část ano. Když je to prý pro štěstí ...
Dnes je tu jen drobnost od CIATÉ, protože jsem ve Varech měla jinčí věci na práci, než jsou nákupy, ale ti, kteří NEW-IN posty mají rádi, se mohou těšit. 


And the last one ... little Beauty shopping. 

No comments:

Post a Comment