Friday 17 April 2015

Trench coat, ripped and Superstar


Krásné ráno,
dneska se Vám hlásím z cest! Vyrazila jsem s kolegy do Varů, kde nás čeká několik prohlídek, ochutnávek, atd. Strašně se těším a doufám ,že se mi podaří i něco nafotit, abych mohla přidat nějaký ''cestovatelský'' post. :) Každopádně dnešní outfit ... je focený dnes ráno, takže možná ještě vypadám trošičku rozespala, ale co ... hlavní je stejně oblečení.Překvapivě .... casual style ... pro cestování ideální! 
Xx
K. 


Good morning guys,
today I'm posting from car. I'm on my way with my colleagues to Karlovy Vary, where we'll have a few seeing, tasting, etc.
Anyway ... this post is about my outfit. Surprisingly ... casual style! The best for travelling!
Xx
K.





4 comments:

  1. pekný outfit :) páčia sa mi tvoje tenisky a ripped jeans máš tiež krásne :)
    janesworldblog

    ReplyDelete
  2. Outfit hezký, i když já bych k němu dala spíš tmavé boty, klidně černé tenisky nebo tak.. Jen škoda, že máš na každé fotce skloněnou hlavu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. S tou hlavou vím :D přijde mi že potom s obličejem vypadám divně.

      Delete