Wednesday 27 May 2015

HairCare: TONI&GUY

Dobré ráno všem,
po dlouhé době jsem tu s menším 'update' co se týče péče o mé vlasy. Už dlouho z tohoto soudku nic nebylo a jelikož řadu od TONI&GUY mám téměř vypotřebovanou, rozhodla jsem se podělit o další zkusenosti s další značkou. 
Xx

Good morning guys,
today I'm here with little update of my HairCare. I posted about that a long time ago, so I hope that you'll like that. For some time now, I'm using TONI&GUY so I decided to tell you more about that. 
Xx
K. 




Jako první tu mám samozřejmě šampon FOR FINE HAIR (pro poškozené, nebo jemné vlasy). Má příjemnou vůni, vlasům dodá lesk a co nejvíc ... nevysušuje, tím pádem pak nemáte na hlavě slámu! Což je u mě velké +. Co se týče obou lahviček jsou všechny s ''vycvakávacím'' otevíráním a design ... ten se výrobcům opravdu povedl. Každopádně myslím, že nejdůležitější je stejně to, co je uvnitř i když je lahvička sebe hezčí. ;) 

At first I've here the Shampoo FOR FINE HAIR (for dry and damaged hair). The smell is amazing, after washing your hair shines and more ... they aren't like a straw! The design is also nice with soothing colour ... for relax at the bath with fresh hair ...

Jako další je kondicionér FOR FINE HAIR. K tomu se moc rozepisovat nebudu, jelikož jsem vše potřebné napsala u šamponu. Kondicionér jen posílí práci šamponu a díky němu bych už nemusela ani rozčesávat.

The second is conditioner FOR FINE HAIR. Here I'm not goin to write the ''big story'', because I wrote everything important under the Shampoo. This conditioner only strengthen the work od Shampoo. 
A na závěr tu mám suchý šampon ... můj nejvěrnější přítel v pracovních dnech ... Když přijdu po noční, odcházím do postele a probudím se odpoledne ... Když mám za tři hodiny ít na další, opravdu nemyslím na mytí hlavy a proto mám tenhle šampon vždy po ruce. Nikdy jsem s žádným suchým šamponem nebyla spokojená, ale tenhle si s mými vlasy opravdu sedl. Jedinou nevýhodou je velké balení, takže bych možná uvítala i menší, které bych hodila do kabelky, ale člověk nemůže mít všechno :D. 

And the last one is DRY SHAMPOO.
I tried a lot of brands and kinds but only this makes my hair fresh. Toni&Guy dry shampoo ... my best friend for working days ...when I come home after whole night up, I'm sleeping to the afternoon and when I'm goin' for next night again to work ... I'm not in mood to wash my hair, so everytime I needs this to have near me. 
This dry shampoo is probably the only one, who's friend with my hair. 


A na závěr tu mám ''ukázku'', jak vypadají vlasy po umytí ... já mám tedy zkušenost se slámou, ale jak vidíte ... TONI&GUY zkrotí moje vlasy bez fénu a dalších věcí ... stačí pouze umýt a nechat volně uschnout. Pro mě ideál! 



No comments:

Post a Comment