Thursday 28 May 2015

NEW-IN: Biker jeans



Krásný den všem,
minulý víkend jsem byla opět na skok v Praze, kde jsem během pár hodin (doslova) stihla školu a samozřejmě i nákupy. Koupila jsem toho víc, ale rozhodla jsem se Vám ukázat jen tyhle Biker jeans, jelikož zbytek je pouze basic. :) 
Každopádně, kdysi jsem se zmiňovala o jeansech od Allsaints, ale než jsem se rozhoupala si je objednat, došla jim moje velikost ... 
každopádně jsem nečekaně narazila na tyhle v H&M a tak jsem měla jasno ... Bye bye Allsaints, možná příště. 
Xx
K. 


Hello gyus,
today I've another new-in for you. Last weekend I spend at Prague (it was castually just 27 hours) and I managed to be in school and so shopping in this short time ... Super-power named Shopaholic ;) 
Xx
K. 



A na závěr tu mám pár fotek ''v akci'' :) 
In conclusion, I have here a few photos ''in action'' :)







No comments:

Post a Comment