Monday 29 June 2015

Black playsuit and biker Denim jacket

Sluníčko, bazén, ledové drinky a krytá terasa ... zní to jak z nějakého katalogu na skvělou dovolenou, ale bohužel nejsem nikde na pláži ale doma na zahradě ... opravdu potřebuji zmírnit představivost ... 
 Anyway ... jak jste si užili víkend vy? ...
 Doufám že alespoň tak fajnově jako já.  Celý víkend jsem totiž pojala dost 'lazy' způsobem (možná proto byl tak fajnový :D) Dnešní outfit jsem fotila včera, kdy jsem konečně vyrazila do Zoo. Zoo je jedno z míst kam mě nikdy neomrzí chodit a kord do té naší Hlubocké, která se neustále rozrůstá. Tím že jsme malé město je to jedno z míst na procházku, takže skvělé pro mě ... navíc je to až na druhém konci města, takže cesta tam také něco zabere a když ještě chodíte rychlou chůzí, dá se to považovat za sportovní procházku což v období zmrzlin alespoň trošku zmírní ten pocit viny. :D
Xx
K.


Sun, swimming pool, ice drinks and terrace .... heheh, it sounds like from Catalogue of travel agency. Unfortunately, I'm not at some paradise, but at my garden in Czech republic ... pfuuuu I really need to stop dreaming ...
Anyway ... how did you spend your weekend?
I hope that you had at least as great time as me. I had a lazy (that's maybe why it was sooo good :D) weekend. Outfit, what I'm gonna to show you today I was shooting at our local Zoo. I love this place! It!s amazing place for walking, because it's only one place which is different every time when you come there. Everytime is there something new.
Xx
K.





Když už jsem byla v té Zoo, neodpustím si alespoň jedno zvířátko ;) Je vidět že ani tygr míčkem nepohrdne ... 

No comments:

Post a Comment