Sunday 28 June 2015

Happy Jackson cosmetic products

Happy ''Jackson'' friday všem, 
dnes pro Vás mám zas trošku kosmetiky ... tentokrát té, bez které neudělám krok! Nejsem tip, co by v kabelce nosil obří kosmetickou tašku plnou lahviček s make-up, korektorů, paletek, rtěnek a podobně ... 
Jediné co nosím ze šminek je zmatňující powder a lesk na rty. Mnohem víc si ale potrpím na základ, který vám právě dnes chci ukázat. Happy Jackson mě dostal pro svoje barvičky, ''quotes'' které jsou na každém produktu jiné ... 
Xx
K. 

Happy ''Jackson'' friday to all of you,
today I'm goin' to show you my cosmetic products which I carry in my bag, wherever I go.
I'm not a type of girl who has a BIG cosmetic bag full of makeup, correctors, mascaras, lipsticks, etc. ... I prefer to have just a basic things for a day ... powder and lip gloss + these things that I'll show you in sec.
I love Happy Jackson for colours and little quotes which make my smile everytime when I'm reading it ...
Xx
K.




Kosmetická taštička je z omyvatelného materiálu, což je velkou výhodou. Naprosto mi vyhovuje její velikost protože se vejde jak do klasického Obag  tak i do mini Obag! 
Co dodat ... Kisses&Cakes ...♥
Desinfekce na ruce s vůní mintu a okurky ... ze začátku trošku cítíte ''alkohol'', ale po pár sekundách ruce svěže voní pouze po dvou zmíněných ingrediencích. 
Pokaždé když ho použiji moje ruce opravdu křičí YEAH! ... rychle se vstřebá, hydratuje a navíc úžasně voní! 

Na závěr tady mám malou manikůru, která mě svým designem naprosto uchvátila ... první pomoc při ''nehtovém úrazu''

2 comments:

  1. Já v kabelce nosím taštičku "poslední záchrany", ve které mám léky, náplastě a podobně :)

    MONČA ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak ta zase chybí mně, ale když nad tím tak uvažuji nebylo by od věci si jí pořídit. :)

      Delete