Monday 6 July 2015

Black, snake & volcano

Krásné pondělí, 
konečně jsem se dostala ke zveřejnění outfitu, který jsem fotila zhruba před dvěma týdny a musím říct že jsem byla i celkem ráda že v tomhle počasí, nemusím fotit ... nevím jak u vás, ale u Nás na jihu Čech jsou poslední týden opravdu tropy ...  díky bože za novou domácí klimatizaci, jelikož v tomhle počasí si ráno umyji hlavu a za hodinu bych to  mohla udělat znovu ... 
Každopádně zpět k outfitu ... černá je prostě moje barva a neumím si představit outfit, kde by nebylo černé ... abych ale nebyla za ''černou vdovu'', vše jsem rozbila světlými slip-on a BabyObag s provazy.
Xx
K. 

Happy monday everyone,
today's post I was shooting a few weeks ago. I actually forgot it, but yesterday I decided to sharethis outfit with you. This week I wasn't shooting, because in my country we have tropic weather for a last couple of days ... Thanks god for new home air conditioner ...
Anyway, back to this outfit. As you can see in my outfits I'm really the black-colour-lover, but I don't want to look a like '' black widow'' so every time I need to broke that black look with some light of colorful pieces. This time I wore a light snake slip-on and Volcano BabyObag with light ropes. Simple, but I think effective ...
Xx
K.







No comments:

Post a Comment