Thursday 9 July 2015

Krásné ráno,
jelikož začali prázdniny, chtěla jsem něco nového a tak jsem se rozhodla pro novou rubriku TOP5. Myslím že jí nemusím nijak zvlášť popisovat, jelikož souhrn top produktů za uplynulý měsíc postují téměř všichni. Teď jsem tu tedy já i se svou TOP5kou. 
Xx
K. 

Good morning guys,
SUMMER TIME IS HERE .. Yay!
I'm so excited about the summer, so I wanted to make something new here, so I decided to open a new section at Wait,what?. So TOP is here! I think that it's not necessary to tell what about it is, because most of Bloggers and Youtubers have that.
So here I'm with My TOP.
Xx
K.



1. FASHION 

Tuhle mikinu jsem si objednala před pár týdny, ale jelikož máme venku tropy neměla jsem možnost jí nafotit v outfitu, jelikož bych se nejspíš upekla! Stejně tak i tak za měsíc červen vítězí! 

This lovely sweatshirt I ordered a few weeks ago, but I wasn't wearing it for a shooting, because here we have TROPIC weather and i don't want to ''grill'' my body! Hehe. One way or another, this sweatshirt won this TOP5 for fashion.

2. BEAUTY

Tady myslím že se nemusím rozepisovat. :) Pokud chcete vědět víc (Mr. Bean body care post) ... Absolutní favorit v sekci BEAUTY pro TOP5. 

About Mr. Bean Body care I told you in THIS post, so I think that I'm able to say that this is PROBABLY the TOP of this TOP5. 

3. ACCESSORIES 

LACE BRA iPhone case♥ ... nevím co víc napsat, vypadá výborně a navíc je neobvyklý, takže si ho každý hned všimne. 

This LACE BRA iPhone case♥ ... Oh my god ... it looks soo good! 

4. STYLE 

Co se týče oblíbeného stylu/blogu/inspirace nemůžu jinak než zmínit Maxe&Eleanor z blogu TheTrendPear 
Eleanor byla a je stále mou největší inspirací, takže fakt že se z ní stala bloggerka mě opravdu těší, navíc Max je skvělý, takže dohromady jejich blog je naprosto bombastycký! 

My favourite stylish Duo ... Max&Eleanor from TheTrendPear. I adore Eleanor's style and she's my big inspiration for many years. I was so happy when I heard the news about their brand new blog. 
Simply the best!


 5. RANDOM

Jako poslední z TOP5 jsem chtěla nechat na náhodě, aby bylo v každém ''TOP5'' postu něco nového ... tentokrát je to písnička od Rachel Platten ... Fight Song♥ 

And the last one of TOP5 will be always something different. This time it's a song by Rachel Platten ... Fight Song♥

No comments:

Post a Comment